Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Związek Nauczycielstwa Polskiego : LUXMED
Związek Nauczycielstwa Polskiego
 

 luxmed

 

​Rada Zakładowa ZNP w SGH oraz grupa medyczna LUX-MED pragną przedstawić pracownikom Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz ich rodzinom możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia medycznego.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą pakietów medycznych zamieszczoną poniżej.

Druki zgłoszeniowe do ubezpieczenia medycznego w firmie Luxmed. 

Regulaminy LUX-MED:

Ubezpieczenie w podróży zagranicznej dla osób ubezpieczonych w Luxmed (informacja i deklaracja do pobrania):

 

Refundacja kosztów:


opieka dla bliskich - TABITA.pdfopieka dla bliskich - TABITA.pdf


LUX MED_Szczepienia_Przeciwko_Grypie.pdfLUX MED_Szczepienia_Przeciwko_Grypie.pdf​

 

 

Szanowni Państwo,

w związku z doniesieniami dotyczącymi zakażeń koronawirusem z Wuhan, w załączeniu poniżej: list do Klientów od Dyrektora Medycznego Grupy LUX MED oraz materiał pt. Jak chronić siebie i innych.

List do Klientów od Dyrektora Medycznego Grupy LUX MED.PDFList do Klientów od Dyrektora Medycznego Grupy LUX MED.PDF

Jak chronić siebie i innych - wersja PL .pdfJak chronić siebie i innych - wersja PL .pdf


 Bezpieczna opieka ktorej potrzebujesz PL - 03.04.2020.pdfBezpieczna opieka ktorej potrzebujesz PL - 03.04.2020.pdf

 Konsultacje On Line  przez PP (desktop)_czat_video_głos.pdfKonsultacje On Line przez PP (desktop)_czat_video_głos.pdf

 Umawianie Porady Telemedycznej przez PP_komputer.pdfUmawianie Porady Telemedycznej przez PP_komputer.pdf

 Umawianie Porady Telemedycznej_Aplikacja.pdfUmawianie Porady Telemedycznej_Aplikacja.pdf



Bieżące informacje:

USG_bezpieczna opieka_onepager.pdfUSG_bezpieczna opieka_onepager.pdf


Informacja o nowym modelu opieki medycznej w sieci placówek podwykonawczych LUXMED:



Informacje dotyczące nowej funkcjonalności Portalu Pacjenta – możliwość udostępniania przez pacjenta dokumentacji medycznej lekarzowi w czasie porady telemedycznej:



Zasady wykonywania badań diagnostyki obrazowej realizowanej w placówkach LUXMED Diagnostyka:



Zasady wykonywania odczuleń alergenowych u dzieci i dorosłych w placówkach LUX MED:



 
 

W ramach aktywnego współdziałania w walce z pandemią, dołączyliśmy do Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19.

Będziemy realizowali szczepienia w ponad 50 Centrach Medycznych LUX MEDw których zapewniamy bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość obsługi Pacjentów.

Na stronie internetowej luxmed.pl umieściliśmy najważniejsze informacje dotyczące Narodowego Programu Szczepień. W specjalnej zakładce poświęconej szczepieniom przeciw COVID-19 znajdziecie Państwo, m.in. informacje:

·         Jak zapisać się na szczepienie

·         Kiedy można dokonać zapisu

·         Gdzie będą realizowane szczepienia populacyjne

 

Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej, na której będziemy publikowali bieżące informacje odnośnie Narodowego Programu Szczepień.



                          


Szanowni Państwo,

nasi Pacjenci często zapominają o odwoływaniu wizyt.

Gdy Pacjent nie informuje nas o swojej nieobecności lub robi to tuż przed planowaną wizytą, termin zwyczajnie przepada – nie mamy możliwości, by zaproponować go innemu Pacjentowi.

Jeśli tak samo postępuje więcej osób, negatywnie wpływa to na ogólną dostępność oferowanych w naszych przychodniach terminów. Tak właśnie powstają kolejki do lekarzy. Wczesne odwoływanie wizyt umożliwia zapewnianie opieki zdrowotnej innym Pacjentom, a w rezultacie wzrost liczby wolnych terminów dla każdego z nas.

 

 

 

 

Zgodnie z zapisami umowy 30.03.2021 r. uruchamiamy proces automatycznego monitoringu i kontroli nieodwołanych oraz zbyt późno odwołanych wizyt (Non Show).

 

 

 

 

Nasz system będzie generował i wysyłał Pacjentom wiadomości SMS oraz e- mail z informacją o nieodwołaniu lub późnym odwołaniu wizyt, wraz ze wskazówką dotyczącą poprawnego i wygodnego odwoływania wizyt.

Jeśli Pacjent, mimo przekazania mu wielu próśb i ostrzeżeń, w dalszym ciągu nie będzie stosował metody poprawnego odwoływania, system na 30 dni zablokuje mu dostęp do umówienia ostatnio nieodwołanej lub późno odwołanej usługi (rezerwacja terminów na pozostałe usługi będzie w dalszym ciągu możliwa).

Z uwagi na bezpieczeństwo proces blokowania nie będzie dotyczył następujących usług:

 

konsultacje internisty/pediatry oraz lekarza dyżurnego,

 

pilne konsultacje wynikające ze wskazań medycznych (realizowane w trybie CITO),

 

Pilna Pomoc Medyczna,

 

pobrania krwi i badania analityczne,

 

opieka świadczona w ramach karty ciąży,

 

świadczenia realizowane w ramach Medycyny Pracy,

 

opieka świadczona w ramach Swobody leczenia,

 

szczepienia.

 

Bardzo dziękujemy, że zgodzili się Państwo na umieszczenie w umowie zapisu, w ramach którego możliwe jest zastosowanie w stosunku do Państwa Pracowników zasady monitoringu. Wykazanie partnerstwa i zrozumienia pozwoli na uzyskanie dostępu do większej liczby terminów konsultacji specjalistów, tak bardzo potrzebnych w obecnych czasach.

W załączniku do tej wiadomości znajdą Państwo materiały informacyjne. Zachęcamy do przekazania ich wszystkim Pracownikom.

             ONEPAGE_non_show_7.pdfONEPAGE_non_show_7.pdf