|
-
przyjmowanie
dokumentacji wpływającej, rejestracja w odpowiednich rejestrach systemu
Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i rozdzielanie
do właściwych jednostek organizacyjnych celem jej dalszej dekretacji,
- prowadzenie Składu
Chronologicznego,
- obsługa EZD
w zakresie: przyjmowania i odbierania przesyłek kierowanych do SGH, w tym
przesyłek przekazanych pocztą elektroniczną na oficjalny adres zamieszczony w
Biuletynie Informacji Publicznej,
- zapewnienie
prawidłowej wysyłki korespondencji wychodzącej – poprzez system EZD,
- zawieranie
stosownych umów na obsługę korespondencji ich właściwa realizacja,
- raportowanie
kosztów poniesionych na wysyłkę wszelkiej korespondencji oraz paczek i usług
kurierskich,
- obsługa
Działu Organizacji i Legislacji w zakresie dystrybucji materiałów na senat,
- dystrybucja
prac magisterskich i licencjackich,
- dystrybucja
czasopism do adresatów zgodnie z zamówieniem,
- tłoczenie
pieczęcią urzędową dyplomów okolicznościowych, dyplomów ukończenia studiów dla
CPM oraz umów Rektorskich,
Szczegółowe zadania ramowe Kancelarii Głównej
zawiera §82 Zarządzenia Rektora nr 61 z dnia 23 października 2013r.
|
|
|
|
|
- obsługa interesantów w zakresie otrzymywania i wysyłki korespondencji zwykłej, poleconej, paczek i przesyłek kurierskich,
- dystrybuowanie korespondencji wewnętrznej (obejmującej sekretariat Kanclerza, sekretariat Rektora oraz sekretariaty Dziekanatów)
- obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w zakresie Kancelarii Głównej
|
|
|