Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Zakres obowiązków : Zakres obowiązków – Dział Inwestycji i Remontów | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Dział Audytu Wewnętrznego - Zakres obowiązków biura
 

 zakres obowiązków

 
​​
  • zapewnienie zaopatrzenia jednostek organizacyjnych w materiały ciągłego zużycia (biurowe, spożywcze, eksploatacyjne i pozostałe wyposażenie np. meble), sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, materiały reklamowe wykorzystujące znak lub nazwę Uczelni w celach promocyjnych
  • zapewnienie jednostkom organizacyjnym Uczelni obsługi transportowej
  • prowadzenie gospodarki magazynowej

Szczegółowe zadania ramowe Działu Zakupów zawiera

§78a Zarządzenia Rektora nr 8 z dnia 31 stycznia 2015 r. ​

 
 

 Działania jednostki

 
  • kompleksowa realizacja procesu zakupowego
  • zaopatrzenie, magazynowanie i dystrybuowanie wyposażenia oraz materiałow niezbędnych do funkcjonowania poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni​
 
 

 Masz Pytanie?

 
 
Masz pytanie?
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.