Punkt medyczny SGH jest nieczynny do odwołania.
Szanowni Państwo,
dostosowując się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji związanej z epidemią koronawirusa COVID-19 w Polsce, w trosce o Państwa bezpieczeństwo wprowadziliśmy nowy sposób świadczenia opieki medycznej w SGH.
Szczegóły dotyczące udzielania świadczeń medycznych znajdziecie Państwo poniżej:
ZASADY UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ W PUNKCIE MEDYCZNYM SGH
Opieka doraźna w Punkcie Medycznym jest bezpłatna i nielimitowana.
- Identyfikacja odwiedzających Punkt Medyczny:
- studenci – legitymacja studencka
- doktoranci – legitymacja doktoranta
- pracownicy – legitymacja pracownicza
- Rejestracja na wizytę
- Dyżury lekarzy i pielęgniarek
- Recepty – osoby, które chciałyby uzyskać recepty refundowane przez NFZ bądź zwolnienie lekarskie powinny być ubezpieczone w ramach NFZ i podać podczas wizyty swój PESEL w celu weryfikacji uprawnień (wszyscy pracownicy i polscy studenci są ubezpieczeni). Studenci zagraniczni z krajów Unii Europejskiej, którzy chcieliby otrzymywać recepty refundowane powinni posiadać kartę EKUZ (European Health Insurance Card). Studenci spoza Unii Europejskiej mogą dobrowolnie opłacić składki zdrowotne w Mazowieckim Oddziale NFZ. Wszystkie informacje dotyczące dodatkowego ubezpieczenia oraz wzory wniosków o objęcie dobrowolnym ubezpieczeniem znajdują się na stronie NFZ.