Na terenie SGH można korzystać z sieci bezprzewodowej Wi-Fi. Jest ona dostępna we wszystkich budynkach w przestrzeniach ogólnodostępnych. Dostęp bezprzewodowy WiFi na terenie Kampusu SGH obejmuje następujące sieci dostępowe:
- EDUROAM – to sieć bezprzewodowa, z której można skorzystać będąc zarówno na terenie SGH, jak i na terenie innych uczelni, które udostępniają sieć EDUROAM.
Międzynarodowa
inicjatywa EDUROAM, do której SGH przystąpiło na początku 2015 r., daje
pracownikom i studentom możliwość korzystania z Wi-Fi na terenie
innych instytucji akademickich poprzez logowanie się dokładnie tak samo jak
na własnym kampusie, niezależnie czy ma to miejsce na sąsiedniej
uczelni czy też za granicą. Mapki polskiego i światowego EDUROAM dostępne
są na stronach www.eduroam.pl i www.eduroam.org.
- SGH_PRACOWNICY_R – dostęp do Internetu poszerzony o usługi SGH dedykowane dla pracowników, posiadających aktywne konto w SGH_NET. Sieć bezprzewodowa o tej nazwie dostępna jest wyłącznie dla etatowych pracowników SGH. Nie ma konieczności ustawiania serwera proxy.
- SGH_INTERNET_R – dostęp do Internetu dla wszystkich studentów i pracowników SGH posiadających aktywne konto w SGH_NET. Umożliwia korzystanie z sieci bezprzewodowej oraz serwisów dostępnych na terenie Uczelni. Nie ma konieczności ustawiania serwera proxy.
- SGH_WIFI_SMS - sieć bezprzewodowa dostępna dla gości SGH. Dostęp można otrzymać od pracowników, studentów i doktorantów oraz na portierniach we wszystkich budynkach SGH. Więcej informacji..
INSTRUKCJE
Wszelkie pytania i problemy związane z działaniem sieci bezprzewodowej prosimy kierować do Zespołu Wsparcia Rozwiązań Informatycznych mailowo na adres: helpdesk@sgh.waw.pl (wyłącznie ze skrzynki uczelnianej) lub telefonicznie pod numer 22 564 64 64.