2021-01-19kategoria: informacja
Od dnia 21.01.2021 r. portal użytkownika systemu Helpdesk będzie dostępny w sieci SGH lub po połączeniu z VPN.
Więcej
2020-12-17kategoria: informacja
Szanowni Państwo, informujemy, że dn. 17.12.2020r. będą prowadzone prace serwisowe.
2020-12-10kategoria: informacja
Informujemy, że w dniu 10.12.2020 (czwartek) w godz. 16:00 - 19:00 będą prowadzone prace serwisowe.
2020-11-12kategoria: informacja
Informujemy, że dn. 12.11 (czwartek) przeprowadzone zostaną prace związane z podniesieniem wersji Systemu Centralnego Wydruku.
2020-09-29kategoria: informacja
Informujemy, że dn. 1.10 (czwartek) przeprowadzone zostaną prace serwisowe systemów serwerowych oraz prace związane z podniesieniem wersji Systemu Centralnego Wydruku.
2020-06-17kategoria: informacja
Informujemy, że w nocy z 21 na 22 czerwca 2020 r. planowane są prace serwisowe mające na celu zmianę sposobu logowania do Chmury SGH i innych aplikacji, które korzystają z autoryzacji przez Azure Active Directory (AAD). Prace mogą potrwać do godz. 8:00 dn. 22.06.2020r.
2020-03-24kategoria: informacja
Specjalnie dla SGH firma Microsoft zwiększyła liczbę jednoczesnych spotkań na żywo do 50. Zalecamy stosowanie ich do prowadzenia dużych wykładów (powyżej 250 osób).
2020-03-18kategoria: informacja
Okresowe problemy z aplikacją Microsoft Teams wynikają z przeciążenia infrastruktury firmy Microsoft w różnych porach dnia powiązanych np. z rozpoczęciem dnia w USA czy Europie. Z komunikatów wynika, że dodawane są nowe zasoby, które umożliwią lepsze rozłożenie ruchu. Prosimy o wyrozumiałość. Więcej informacji: https://twitter.com/msft365status?lang=pl
2019-11-14kategoria: informacja
Informujemy, że w dniu 14.11.2019 (czwartek) w godz. 16:00 - 17:15 będą prowadzone prace serwisowe.
2019-10-23kategoria: informacja
Informujemy, że w dniu 24.10.2019 (czwartek) w godz. 16:00 - 16:45 będą prowadzone prace serwisowe.