|
5 warsztatów z doświadczonymi praktykami dot. prowadzenia startupów
team buliding, finansowanie, design thinking, customer development, prototypowanie, action plan, modele sprzedażowe
na SGH, dla studentów i absolwentów SGH
STARTUP SESSION to cykl szkoleń dla liderów innowacji i młodych przedsiębiorców, który ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy jak zbudować swój biznes od pomysłu do zarządzania firmą, przez biznesplan, team building, wystąpienia publiczne i design thinking.
STARTUP SESSION to oferta dla tych, którzy chcą w skondensowanej formie zdobyć lub utrwalić wiedzę z obszarów niezbędnych do przekucia pomysłu w efektywny biznes.
W STARTUP SESSION szkolenia są poprowadzone przez praktyków, którym bliskie jest myślenie startupowe. W ramach szkoleń przewidziano również czas na indywidualne konsultacje oraz networking.
Uczestnictwo bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona - pierwszeństwo mają studenci SGH.
Pierwsza edycja programu odbyła się okresie 25 maja - 20 czerwca 2017 r.
Przygotowujemy kolejną edycję programu.
PROGRAM WARSZTATÓW
25 maja - Startup Kick Off
trendy i finansowanie w świecie startupów
godz. 17.10-20.00
Biznes dziś: wyzwania współczesnego przedsiębiorcy
First Who, Then What: jak zbudować efektywny i zgrany zespół?
Jakie formy finansowani są dostępne dla startupów?
1 czerwca - design thiniking i customer development
godz. 17.10-20.00
Design thinking i customer development: jak szybko zweryfikować swój pomysł na biznes?
Rola research w biznesie - jak szybko zacząć i jakie darmowe narzędzia wykorzystać?
Warsztaty: jak tworzyć model biznesowy? metody VPC i BMC
6 czerwca - kreuj eksperymentem
godz. 17.10-20.00
Jak projektować testy swojego biznesu na prawdziwych klientach?
Czy można sprawdzić potencjał biznesu bez gotowego produktu?
KPI jako źródło wiedzy o niepowodzeniach
Lejki sprzedażowe jako miara marnotrastwa
Jak ocenić realną wartość biznesu po teście?
Jak wybierać rynki i testować na nich produkty – case study
13 czerwca - zbuduj sprzedaż w internecie i aspekty prawne ochrony własności intelektualnej
godz. 17.10-20.00
Aktualne modele sprzedażowe
Charakterystyka systemów płatności
Narzędzia w handlu w interenecie
Własność intelektualna - aspekty prawne
20 czerwca - złamać paradygmat "WOW"
godz. 17.10-20.00
Jak zbudować skuteczną strategię komunikacji dla biznesu i produktu?
Po co nam action plan i jak go stworzyć?o co nam action plan i jak go stworzyć?
Jakie KPI stawiać w strategii komunikacji?
Customer journey
Kanały digital marketingu A.D.2017
Przegląd narzędzi marketingowych
|
|
|
|
Łukasz Krasnopolski, prezes To Reforge, pierwszej polskiej firmy typu company builders. Zajmuje się tworzeniem nowych, przynoszących zysk firm, które działają obecnie w 26 krajach. Wcześniej stworzył m.in. agencję marketingową Red2black, eventową Vision House oraz platformy e-commerce more4kids.pl, Websmarty.net czy Mobileworld.pl. Część z nich z sukcesem sprzedał inwestorom, co pozwoliło mu poznać biznes z wielu różnych stron.
|
 |
Albert Tomaszewski, wykładowca SGH i popularyzator przedsiębiorczości z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów edukacji ekonomicznej i finansowej. W ramach obowiązków w Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii SGH prowadzi projekty związane z aktywizacją i integracją środowiska przedsiębiorców i startupów wywodzących się z Uczelni.
|
 |
Kalina Wyszyńska, CMO i Head of Business Development w To Reforge. Z branżą interaktywną I nowych technologii związana od kilkunastu lat. Przez wiele lat tworzyła, a następnie kierowała działem promocji i marketingu w segmencie internet Agory, odpowiadając za wizerunek i zasięg takich marek jak Gazeta.pl, Sport.pl oraz projekty growthhackingowe. Jako doradca wspiera firmy w obszarze rozwoju biznesu w nowych technologiach.
|
 |
Paweł Moczulski, Head of Concept Hub w To Reforge. Pozycjoner-hobbysta, fan nowych technologii z 10-letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia i rozwijania projektów. Współtwórca i founder issuestand.com oraz kilku innych projektów które nie przetrwały próby czasu lub zderzenia z rynkiem. Specjalizuje się w product&business developmencie. Ciągle szuka nowych wyzwań oraz szansy na zrobienie czegoś "wielkiego". Pracował dla Carrefour Polska, NBP, grupa Fotka.pl oraz wielu innych.
|

|
Dominik Majewski, Senior Digital Marketing Manager w To Reforge. Posiada 4-letnie doświadczenie w planowaniu i optymalizowani kampanii reklamowych, stanowi pierwsze sito dla wszystkich testowanych online projektów w ramach To_Reforge i odpowiada za wybór najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do konsumentów. Ponadto posiada umiejętność szerokiego spojrzenia na projekt i efektywnego zarządzania nim. Fanatyk testów, eksperymentów i optymalizacji.
|

|
Magda Nojszewska, Head of Business w To Reforge. Od 8 lat związana z branżą internetową, z czego od 6 lat zajmuje się zarządzaniem biznesami, których celem jest sprzedaż produktów i usług w kanale online'owym. Prowadzi także konsultacje dla startupów w ramach własnej działalności. Swoje doświadczenie budowała między innymi w portalach zasięgowych takich jak Gazeta.pl i Onet.pl. Współpracowała również z firmami z obszaru FMGC i rekrutacji, gdzie odpowiadała za budowanie strategii marketingowej i produktowej dla wybranych marek z porfolio. W ramach To_Reforge obecnie wprowadza nową aplikację mobilną do nauki języka dla początkujących na rynek polski, turecki i indonezyjski.
|
 |
Magda Bigaj, właścicielka Helpingheads.pl, strategy direcot w EVG Group. Od ponad 10 lat związana z branżą mediów i nowych technologii. Przez lata odpowiadała za public relations mediów internetowych Agory (m. in. portalu Gazeta.pl) oraz doradzała takim firmom jak Orlen S.A., Mostostal S.A. oraz sektorowi NGO. Obecnie w ramach własnej agencji konsultuje i prowadzi projekty z obszaru komunikacji B2B, employer brandingu i PR m. in. dla Grupy WP, spółek Librus i PCG Edukacja, a także startupów Brainly.com i Emplocity.pl. Z natury społecznik i fanka rasowego dziennikarstwa, wspiera projekty Laboratorium.wiez.pl oraz Stowarzyszenie 61.
|
 |
Przemysław Barchan, adwokat, właściciel Kancelarii Adwokackiej Adwokat Przemysław Barchan, członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Specjalista z zakresu prawa własności intelektualnej (prawo autorskie, prawo własności przemysłowej), kontraktów handlowych, zwalczania nieuczciwej konkurencji, danych osobowych i sporów gospodarczych. Od 2015 r. jest członkiem Komisji Szkolenia Aplikantów Adwokackich przy Okręgowej Radzie Adwokackiej Izby Adwokackiej w Warszawie. W bieżącej praktyce skupia się na zapewnieniu klientom wsparcia w zwinnym poruszaniu się w środowisku prawnym, wspiera i obsługuje start-upy. Specjalizuje się również w doradzaniu i przeprowadzaniu klientów przez proces transferu technologii oraz budowaniu innowacyjności polskich przedsiębiorstw.
|
|
|
|
Przygotowujemy kolejną edycję programu. Jeżeli chcesz wiedzieć o jej uruchomieniu oraz innych podobnych wydarzeniach prowadzonych na SGH - zostaw do siebie namiary na stronie: |
|
|
|
|
|
|