Celem konkursu jest rozpowszechnienie dobrych praktyk tworzenia modeli biznesowych oraz uczczenie pamięci Rektora Wyższej Szkoły Handlowej - Jana Dmochowskiego.
To już czwarta edycja tego konkursu, który spotkał się z pozytywnym odzewem społeczności akademickiej. Konkurs jest kierowany do studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Przedmiotem konkursu jest opracowanie modeli biznesowych zgodnie z metodyką Canvas. Kapituła konkursu wybierze najbardziej merytoryczne oraz realistyczne modele biznesowe, któregych autory otrzymują nagrodę
I miejsce - 3000 zł
II miejsce - 2000 zł
III miejsce - 1000 zł
Prace konkursowe należy składać do 30.06.2022 r.
Dostarczenie modelu biznesowego możliwe jest drogą mailową na adres: startupy@sgh.waw.pl.
Szablon prac konkursowych znajduje się w plikach do pobrania (po prawej stronie).
Więcej o tym jak poprawnie stworzyć model biznesowy korzystając z metodyki Canvas podczas warsztatów organizowanych przez Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii SGH.
Dodatkowo więciej informacji na temat Canvasów można znaleźć tutaj.
Najważniejsze terminy:
Rozpoczęcie naboru - 16.05.2022 r.
Warsztaty z metodyki Canvas - 22.06.2022 r., godz. 15:20 sala 012, bud. G.
Termin składania prac konkursowych - 30.06.2022 r.
Posiedzenie komisji - 1 - 5.07. 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu- 05.07.2022 r.
Zwycięzca I edycji Canvas Challenge - Joanna Jodlowska i jej
canvas.
Studenci SGH walczą o nagrodę pieniężną w postaci 1000 zł, pozwalającą na rozpoczęcie prac nad projektem.
Zwycięzcy II edycji Canvas Challenge - Paulina Baranowska oraz Piotr Sitański i ich
canvas.