
Projekt pt. "Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja. Cykl
szkoleń podnoszących kompetencje pracowników Urzędu Miasta Bełchatowa z
wykorzystaniem nowoczesnych metod edukacyjnych" współfinansowany był ze
środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V
Dobre rządzenie, Poddziałanie 5.2.1 „Modernizacja zarządzania w
administracji samorządowej” i realizowany był w partnerstwie z Miastem
Bełchatów - Liderem Projektu.
Celem projektu była poprawa jakości świadczonych usług oraz wzrost
efektywności obsługi klienta przez podniesienie kompetencji pracowników
samorządowych w Urzędzie Miasta Bełchatowa. Program zakładał kompleksowe
przeszkolenie 173 pracowników Urzędu dzięki realizacji 26 szkoleń
prowadzonych przez Partnera Projektu, Szkołę Główną Handlową w Warszawie
metodą tradycyjną oraz blended learning. Kursy objęły m.in. zagadnienia
profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania czasem, przeprowadzania
oceny pracowniczej, zarządzania wiedzą, a także rachunkowości
budżetowej, finansów publicznych, audytu wewnętrznego, zamówień
publicznych i prawa pracy.
W trakcie projektu przeszkolonych
zostało 173 pracowników Urzędu Miasta Bełchatowa.
Rezultaty „twarde” projektu to:
- 594 certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach tradycyjnych (T), w stosunku do zakładanych 460 (przyrost o 29%);
- 1141 certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach realizowanych metodą blended learning (BL), w stosunku do zakładanych 1015 (przyrost o 12%);
- 32 świadectw potwierdzających udział w szkoleniach językowych, w stosunku do zakładanych 29 (przyrost o 10%).
Rezultaty „miękkie” projektu zaprezentowano na poniższej grafice:

Czas trwania projektu: 1.10.2008 r. – 31.12.2010 r.
Więcej informacji na stronie internetowej projektu: http://puna.e-sgh.pl/