„Komunikacja interpersonalna w budowaniu relacji zawodowych” oraz „Podstawy prawne parametryzacji”
W dniach 3–4 lipca br. odbyło się szkolenie dla kierowników jednostek administracji SGH. Uczestnicy mieli okazję do poszerzenia swojej wiedzy, rozwinięcia kompetencji oraz wymiany doświadczeń zawodowych. Program kursu składał się z dwóch części:
- Część 1. Komunikacja interpersonalna w budowaniu relacji zawodowych – przeprowadzona przez dr Dianę Malinowską z Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Część 2. Podstawy prawne parametryzacji – przygotowanie pracowników administracji do wsparcia procesów oceny parametrycznej działalności Uczelni, którą przygotował prof. Piotr Stec z Uniwersytetu Opolskiego.
„ Efektywna praca zespołowa
w oparciu o rozwój indywidualnych
umiejętności z zakresu komunikacji”
Kurs został zorganizowany w trzech grupach w dniach 22-23 czerwca 2016 r. w Białobrzegach pod Warszawą.
- zwiększenie jakości pracy zespołowej
zwiększenie integracji zespołu
- rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
- rozwój umiejętności planowania, koordynowania oraz delegowania zadań
- rozwój umiejętności zarządzania zespołem
„Zarządzanie ludźmi w oparciu o rozwój indywidualnych umiejętności z zakresu komunikacji”
Kurs został zorganizowany w trzech grupach w dniach 21-22 kwietnia 2015 r. w Ryni pod Warszawą.
Program szkolenia obejmował następujące zagadnienia:
- style liderstwa i przywództwo sytuacyjne
- zarządzanie zmianą
- komunikowanie zmiany
- angażowanie pracowników w proces zmiany
- przeprowadzanie pracowników przez zmianę
„ Efektywna praca zespołowa
w oparciu o rozwój indywidualnych
umiejętności z zakresu komunikacji”
Kurs został zorganizowany w trzech grupach w dniach 19-20 maja 2014 r. w Ryni pod Warszawą.
Program szkolenia obejmował następujące zagadnienia:
- zasady efektywnej pracy w zespole
- fazy rozwoju zespołu
- prowadzenie rozmów indywidualnych - udzielanie informacji zwrotnych
- elementy negocjacji win-win w rozmowach indywidualnych
- cele indywidualne a cele zespołowe
„System ocen okresowych pracowników”Kurs został zorganizowany w trzech grupach w dniach 22, 24, 25 października 2013 r. Uczestniczyli w nim kierownicy jednostek administracyjnych SGH.
Program szkolenia obejmował następujące zagadnienia:
- System okresowej oceny pracowników i jego związki z systemem zarządzania zasobami ludzkimi
- Cele systemu okresowego oceniania pracowników
- Zasady okresowego oceniania pracowników
- Psychospołeczne problemy przeprowadzania ocen okresowych
- Błędy popełniane przez oceniającego w procesie oceniania
- Rozmowa oceniająca i jej skutki społeczne oraz formalne
„Kurs doskonalenia umiejętności kierowniczych” Program szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:
- Diagnoza własnej osobowości w kontekście działań kierowniczych;
- Kierowanie ludźmi - budowanie kompetencji;
- Zarządzanie czasem;
- Wprowadzenie do negocjacji.
Uczestnicy każdorazowo otrzymują certyfikaty poświadczające udział w zajęciach.
Zorganizowano już pięć edycji kursu:
- V edycja, 28 października i 17 listopada 2010 r.
- IV edycja, 2 i 6 marca 2009 r.
- Kurs dla zaawansowanych (III edycja), 1 lutego 2005 r.
- III edycja, 10 stycznia 2005 r.
- II edycja, 9-10 grudnia 2004 r.
- I edycja, 24-28 listopada 2003 r.