Ewaluacja prowadzonych procesów e-edukacyjnych jest istotną częścią prac
badawczych, podejmowanych przez COE SGH od wielu lat. Forma i zakres
prowadzonych badań są każdorazowo dostosowywane do rodzaju działań
e-edukacyjnych podlegających analizie. Na etapie wdrażania pierwszych
wykładów online było to głównie badanie nastawienia tak nauczycieli, jak
i studentów do tej formy kształcenia. Wraz z rozwojem e-edukacji w SGH,
ulega też zmianie sposób oceny, który obecnie prowadzony jest
wieloaspektowo służąc zbadaniu nie tylko stopnia satysfakcji z tak
przekazywanej i zdobywanej wiedzy, ale również skuteczności i
efektywności przekazu oraz przydatności wykorzystywanych metod i technik
nauczania online.
Przykłady popularyzacji wyników badań:
- M. Zając, M. Dąbrowski, Quality approach to blended learning at Warsaw School of Economics - a case study [w:] A. Suchs, I.Bo (eds), Proceedings of the EDEN 2006 Annual Conference E-competences for life, employment and innovation, Wiedeń, Austria, czerwiec 2006;
- M. Dąbrowski, M. Zając, E-learning activity of Warsaw School of Economics (SGH) [w:] A. Grabowska, W. Cellary, (eds) E-learning experiences, cases, projects, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005;
- M. Zając, Evaluation of online courses at Warsaw School of Economics, V Konferencja "Uniwersytet Wirtualny", Warszawa, czerwiec 2005.
Archiwum
|
|
|
|
|
|
|
|