Dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ostatnie dwa lata były czasem
szybkiego osiągania cyfrowej biegłości na wielu poziomach –
dydaktycznym, administracyjnym i kulturowym. Nauczyciele akademiccy
podnosili swoje kompetencje technologiczne i doskonalili metody pracy
dydaktycznej. Wypracowywali także nowe sposoby komunikacji ze studentami
i współpracownikami. Wdrożono rozwiązania zapewniające dobrostan
psychiczny studentów i wykładowców, a uczelnia zaczęła wykorzystywać
nowy system obsługi procesu dydaktycznego i pracy dziekanatów (USOS).
Pozwoliło to na jakościowy skok w stronę e-administracji. SGH
zapoczątkowała tym samym hybrydowy etap swego rozwoju – jej władze
zapewniają, że uczelnia nie zrezygnuje w przyszłości ze stosowania raz
sprawdzonych narzędzi kształcenia na odległość.
Więcej w Gazecie SGH życie uczelni
Archiwum