Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Biuro Domów Studenta : Biuro Domów Studenta | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Biuro Domów Studenta
 

 ważne!

 
Zapisy na listę rezerwową zostaną uruchomione 
w poniedziałek 14 września 2020r. o godz. 8:00. 

​Formularz Listy rezerwowej dostępny jest po kliknięciu w poniższy link: ​

Zasady przyznawania miejsc z Listy rezerwowej można znaleźć tutaj:


 

 Biuro Domów Studenta

 
Biuro Domów Studenta jest jednostką administrującą domami studenta oraz procesem przyznawania miejsc w domach studenta.​

ADMINISTRACJA DOMU STUDENTA
NR 1 „SABINKI”
​​
Dom Studenta Nr 1 „Sabinki”
al. Niepodległości 147 pok. 1 
czynna: pn - pt w godz. 7:30 - 14:00
tel. 22 564-66-00

ADMINISTRACJA DOMU STUDENTA NR 3 „GROSIK”

Dom Studenta Nr 3 „Grosik”
ul. Madalińskiego​ 31/33 pok. 5
czynna: pn - pt w godz. 7:30 - 14:00
tel. 22 564-80-00
 

 Informacje

 

Kwaterowanie na rok akademicki 2020/21

Kwaterowanie na rok akademicki 2020/21

Więcej

Wnioski o akademik na 2020/21 - I rok / Dorm - 1st year

Z przyczyn technicznych aplikowanie o miejsce w Domu Studenta na rok akademicki 2020/2021 zostaje przeniesione na dzień 14 września 2020 r. Początek aplikowania rozpocznie się o godzinie 9.00 w systemie USOSweb / For technical reasons, applying for a place in the Student's House for the academic year 2020/2021 it is postponed until 14 September 2020. Application will start at 9. 00 a. m. in the USOSweb system

Więcej

ZASADY KWATEROWANIA Z LISTY REZERWOWEJ

​1. Aby otrzymać miejsce w Domu Studenta SGH należy wypełnić formularz oraz kliknąć przycisk "Prześlij" 2. Miejsca z listy rezerwowej są przydzielane w kolejności zgłoszeń na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy", przy czym w pierwszej kolejności brani są pod uwagę studenci, doktoranci i absolwenci SGH. 3. Miejsca z listy rezerwowej można otrzymać jeśli w akademiku jest wolne miejsce w pokoju męskim lub damskim. 4. Osoba, której przyznano miejsce z listy rezerwowej może zakwaterować się do akademika w terminie od 23.09.2020r. do 7.10.2020r. lub, w przypadku otrzymania miejsca po terminie kwaterowania, w ciągu 48 godzin od momentu powiadomienia jej o tym fakcie przez pracownika administracji Domu Studenta telefonicznie lub e-mailem. 5. Miejsce z listy rezerwowej jest przyznawane tylko i wyłącznie na semestr zimowy. 6. Na semestr letni również zostanie uruchomiona lista rezerwowa.

Więcej

 
 
 

 Kierownik Biura