Wzory i terminy składania podań – Studium Magisterskie

Podania można składać elektronicznie (za pośrednictwem Wirtualnego Dziekantu i USOSweb), osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wnioski wysłane w formie skanu nie będą rozpatrywane.

Podania, które należy składać przez system Wirtualny Dziekanat:

  • przedłużenie terminu sesji,
  • wpis warunkowy na kolejny semestr,
  • powtarzanie semestru,
  • zgłoszenie kolizji egzaminów w sesji,
  • w sprawie uznania ocen z przedmiotów zrealizowanych wcześniej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Rejestracje na przedmioty i zapisy na seminarium dyplomowe prowadzone są w systemie USOSweb.

Podania w dowolnej innej sprawie można składać w formie elektronicznej przez system USOSweb (zakładka Dla studentów), osobiście w Dziekanacie w godzinach obsługi studentów lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.


Co powinien zawierać wniosek (podanie) złożony w formie papierowej?

  • oznaczenie osoby od której pochodzi w tym: numer albumu, semestr studiów na którym student się znajduje, adres korespondencyjny, kontaktowy numer telefoniczny,
  • wskazanie żądania,
  • podpis osoby składającej podanie.
Terminy składania podań

Podania dostępne w systemach informatycznych

Przedłużenie terminu sesji (Wirtualny Dziekanat)

Podanie o przedłużenie sesji letniej 2023/2024: do 26 września 2024 r., sesję można przedłużyć do 9 października 2024 roku.

Informację o zwolnieniu lekarskim obejmującym datę egzaminu lub o wystąpieniu innych przyczyn uniemożliwiających wzięcie w nim udziału należy przesłać pocztą elektroniczną (z domeny sgh.waw.pl) do asystenta roku w ciągu trzech dni od zaistnienia faktu uniemożliwiającego udział w egzaminie. Mail powinien być udokumentowany załącznikiem potwierdzającym opisany powód nieobecności.


Wpis warunkowy (Wirtualny Dziekanat)

Podanie o wpis warunkowy na semestr zimowy 2024/2025: do 9 października 2024 r.

Studenci, którzy mieli zgodę na przedłużenie sesji: 14 dni od daty złożenia egzaminu w przedłużonym terminie.


Powtarzanie semestru (Wirtualny Dziekanat)

Podanie o powtarzanie semestru (w semestrze zimowym 2024/2025): do 9 października 2024 r.

Studenci, którzy mieli zgodę na przedłużenie sesji: 14 dni od daty złożenia egzaminu w przedłużonym terminie.


Zgłoszenie seminarium (USOSweb)

Dotyczy studentów rozpoczynających seminarium w semestrze zimowym 2024/2025

Deklaracja: do 24 września 2024 r.


Przepisanie przedmiotów - wyższe semestry (Wirtualny Dziekanat)

Podanie składane przez Wirtualny Dziekanat: do 11 września 2024 r.


Przedłużenie terminu złożenia pracy magisterskiej (USOSweb)

Osoby kończące studia w semestrze letnim 2023/2024: do 10 września 2024 r.


Inne podania

Wznowienie studiów

Podanie o wznowienie na semestr zimowy 2024/2025: do 11 września 2024 r. 
(termin ten nie obowiązuje studentów, którzy utracili swój status w semestrze letnim 2023/2024).


Przeniesienie do SGH

Podanie składane w semestrze letnim 2023/2024: do 30 czerwca 2024 r.


Urlop dziekański

Podanie o urlop na semestr zimowy 2024/2025: do 24 września 2024 r.


Zmiana kierunku

Podanie składane w semestrze letnim 2023/2024: do 15 maja 2024 r.


Zmiana trybu studiów

Podanie składane w semestrze letnim 2023/2024: do 15 maja 2024 r.


Realizacja zajęć w trybie indywidualnym

Podanie o realizację zajęć w trybie indywidualnym w semestrze zimowym 2024/2025: do 11 września 2024 r.

Pod warunkiem, że zajęcia:

  • są w ofercie na dany rok akademicki u wykładowcy, u którego mają być realizowane,
  • nie zostały uruchomione,
  • są w ofercie na studiach drugiego stopnia.

Oświadczenie o zmianie nazwiska oraz oświadczenie o zmianie danych kontaktowych

Zgodnie z Regulaminem Studiów, student ma obowiązek niezwłocznie informować dziekanat o zmianie danych osobowych istotnych dla przebiegu studiów, a w szczególności imienia, nazwiska, adresu zamieszkania i adresu do korespondencji.

W razie zaniedbania obowiązku powiadomienia o zmianie adresu zamieszkania lub adresu do korespondencji, doręczanie pisma lub decyzji pod dotychczasowym adresem odnosi skutek prawny.

Oświadczenie o zmianie danych osobowych student powinien złożyć osobiście w dziekanacie lub przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub złożyć w systemie USOSweb. Istnieje możliwość uzyskania elektronicznego odpisu aktu stanu cywilnego.

W przypadku zmiany adresu lub nr telefonu dopuszczalne jest przesłanie wniosku w wersji papierowej za pomocą Poczty Polskiej lub złożenie go w systemie USOSweb.


Wzory podań