Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Biuro dziekanatu : Godziny obsługi studentów
 

 godziny obsługi studentów DSL

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z sytuacją epidemiologiczną, nadal zawieszona pozostaje bezpośrednia obsługa studentów.

Pragniemy przekazać Państwu kilka informacji, która mamy nadzieję, ułatwią nam wszystkim funkcjonowanie w tej dość trudnej sytuacji. Część z nich znajduje się już na naszej stronie, więc je tylko przypominamy, a część z nich to nowe rozwiązania.

 

1. Obsługa studentów przez asystentów roku:

W zaistniałej sytuacji w dziekanacie wprowadzony został rotacyjny system pracy zdalnej. Czasem więc nie jesteśmy w stanie odebrać wszystkich telefonów, jakie Państwo wykonują do asystentów roku. Nie zmienia to jednak faktu, że tak dotychczas asystenci roku pozostają do Państwa dyspozycji mailowo i starają się odpowiadać na Państwa zapytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 -16.00. Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu, z doświadczenia wiemy, że większość z Państwa spraw udaje się rozwiązać właśnie tą drogą - jest ona najszybsza i najbardziej efektywna. Dodatkowo, asystenci zajmujący się studiami niestacjonarnymi zajmują się obsługą mailową w soboty w terminach zjazdów w godzinach 8.30-14.30 (terminy zjazdów na licencjackich studiach niestacjonarnych w trybie sobotnio-niedzielnym w roku akademickim 2020/2021). Pamiętajcie jednak, że mimo iż staramy się jak najszybciej załatwiać Państwa sprawy, czasem wymaga to czasu - część spraw jest trudniejsza, czasem także liczba spraw do załatwienia potrafi być znaczna.

Jednocześnie rozumiemy, że czasem zdarza się sprawa, która wymaga rozmowy z asystentem roku. Dlatego też, aby ułatwić Państwu kontakt z nami, uruchamiamy od poniedziałku 16 listopada, możliwość rozmowy za pośrednictwem aplikacji MS Teams. Asystenci roku będą dostępni w godzinach 9.00-10.00 pod konkretnymi linkami w aplikacji:

 

- Joanna Afrykańska: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a13fbfdec3ce94f59a1949fb08aec8270%40thread.tacv2/1605264903486?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%227b163baa-f4bc-4576-a344-32b1c1a8709a%22%7d

- Katarzyna Bielawska-Czyżkowska: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3aad8d31bcceaa4326813ee4e397f8f79c%40thread.tacv2/1605277563581?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22705d8689-bc76-43fb-8631-e63d2f0f4eda%22%7d

- Iwona Branicka: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a561d07e167fc477f9c44fe9bd8ca6b3d%40thread.tacv2/1605271758488?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%224e0319cb-05a8-4dad-a341-afd85f668996%22%7d

- Agnieszka Dębska: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a5e9234a3cd1142ada788183dcb37fe23%40thread.tacv2/1605268168438?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22fcb3c6d4-03bf-460b-83a0-00acb345e681%22%7d

- Alina Kurzep: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ab92fb7f97eef4eff9bc73852f2ffc7cc%40thread.tacv2/1605276255813?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22f8c24d9f-9412-4f34-9c81-77915d8d74b8%22%7d

- Katarzyna Modzelewska:  https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a2dca406eb98a4f21bea288d71a866a9d%40thread.tacv2/1605269017514?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%225c132cdf-5c90-45bd-85a9-172be3220a96%22%7d

- Katarzyna Selwon: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a4c30a38c952742ba89b8d47abd70733a%40thread.tacv2/1605268644241?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22ec16b0f4-2d9f-488d-b331-28c78f30ee1f%22%7d​​​​​​​

- Maciej Sieklucki: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a97976214078341c89c7f1898482d577a%40thread.tacv2/1605259245448?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22fea1b943-6e03-40b7-99fe-d2348c1b6927%22%7d

- Katarzyna Smolińska: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a8411e8a28bec4a9fbe5614491744c0ef%40thread.tacv2/1605269448744?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22bce24fad-934d-44ac-a021-d985df1ca7ec%22%7d

- Magdalena Wilczyńska: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a66b7c2e5134a4c21838f31adf91cb0f2%40thread.tacv2/1605270085625?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%2227fd3fa3-5d94-417b-86df-7a27e1cecf69%22%7d

- Małgorzata Wlkiewicz: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3abbee58d5dd5b49c4b90edce70502f2b9%40thread.tacv2/1605264954655?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22c540bae2-a9c5-435f-b4e8-1eaa35751b56%22%7d

 

Dla studentów studiów niestacjonarnych w trybie sobotnio-niedzielnym w soboty w terminach zjazdów asystentki roku będą dostępne w godz. 10.00-12.00 w aplikacji pod linkami:

- Agnieszka Dębska: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a5e9234a3cd1142ada788183dcb37fe23%40thread.tacv2/1606213910737?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%22fcb3c6d4-03bf-460b-83a0-00acb345e681%22%7d

- Katarzyna Modzelewska: join/19%3a2dca406eb98a4f21bea288d71a866a9d%40thread.tacv2/1605269017514?context=%7b%22Tid%22%3a%22164e1b0e-c8e5-41a9-9bbb-6f7ed40eef04%22%2c%22Oid%22%3a%225c132cdf-5c90-45bd-85a9-172be3220a96%22%7d​

Po wejściu na konkretne spotkanie, będą Państwo oczekiwali na połączenie z asystentem w tzw. poczekalni, prosimy o cierpliwość. Będziemy starali się połączyć z każdym z Państwa, lecz czasem może to być trudne do zrealizowania. Dlatego też prosimy korzystać z tej możliwości kontaktu w sprawach, które nie mogą być załatwione mailowo i wymagają rozmowy. Pamiętajcie bowiem, że zajmując czas w sprawie, którą można załatwić mailem, możecie uniemożliwić skorzystanie z dyżuru komuś, kto ma pilną sprawę wymagającą kontaktu osobistego.

 

​2. Dyżury dziekanów: 

Dyżury dziekanów są niezmiennie prowadzone w formie on-line na platformie Microsoft Teams.

Na dyżury obowiązują zapisy (do godz. 10.00 roboczego dnia poprzedzającego dyżur dziekana) poprzez adres mailowy: dsl@sgh.waw.pl (w treści maila proszę krótko opisać sprawę oraz podać nazwisko asystenta toku) - w przypadku studentów SGH e-mail musi być przesłany z poczty w domenie SGH). Aktualne godziny dyżurów podane są na stronie: https://ssl-administracja.sgh.waw.pl/pl/DSL/biuro/Strony/wladze_dziekanskie.aspx


Po zgłoszeniu, otrzymają Państwo maila zwrotnego z datą i godziną konsultacji - prosimy o potwierdzenie konsultacji.


Proszę pamiętać, że godzina jest przybliżona - w zależności od czasu obsługi osób przed Państwem, może się zdarzyć, że połączymy się z Państwem nieco wcześniej lub nieco później, dlatego prosimy abyście pozostawali dostępni przy komputerze z pewnym wyprzedzeniem i cierpliwie czekali na połączenie jeśli o wyznaczonej godzinie nie nawiążemy z Państwem łączności. Na pewno nie zapomnimy o nikim, kto potwierdzi zaproponowany termin konsultacji.

 

3. Podania

Uprzejmie przypominamy, że podania należy składać przez przygotowany do tego system: najszybciej i najprościej rozpatrzymy Państwa sprawę jeśli podania będą Państwo składać przez system Wirtualnego Dziekanatu wybierając odpowiednią opcję. W przypadku podań dotyczących innych spraw (i prosimy, aby tylko wtedy), należy skorzystać z możliwości złożenia podania o dowolnej treści w USOS. Uprzejmie przypominamy, że dziekani nie rozpatrują podań przesłanych mailem, a konsultacje prowadzą na dyżurach, nie mailowo. W przypadku osób, które nie mogą złożyć podania przez system (na przykład byłych studentów lub osób, które nie mogą dostać się na swoje konto z powodów technicznych) prosimy o kontakt mailowy z asystentem toku pod odpowiednim adresem mailowym danego asystenta lub biurem Dziekanatu na adres dsl@sgh.waw.pl.

 

Życzymy Państwu zdrowia i cierpliwości,

 

Zespół Dziekanatu Studium Licencjackiego