1. Aby złożyć wniosek o stypendium, należy zalogować się do
centralnej wersji USOSweb przy pomocy loginu i hasła do sieci SGH
(studenci I semestru otrzymują login i hasło do sieci SGH na adres
mailowy podany w systemie rekrutacyjnym).
2. Wnioski należy składać w formie papierowej (listem) lub przez ePUAP w Dziale Obsługi Studentów.
W sem. zimowym 2020/21 z uwagi na epidemię COVID-19 bezpośrednia
obsługa studentów nie będzie prowadzona.
Wnioski o stypendium rektora wraz z wymaganymi załącznikami należy wysyłać wyłącznie pocztą na adres:
Dział Obsługi Studentów
DS nr 1 "Sabinki"
al. Niepodległości 147 pokój nr 4
02-555 Warszawa
LUB
sam wniosek o stypendium rektora można wysłać za pomocą
elektronicznej skrzynki podawczej,
natomiast wymagane załączniki można wysłać mailem z adresu studenckiego w domenie SGH na adres:
stypendia@sgh.waw.pl
Nie ma możliwości wysłania wniosku drogą elektroniczną (mailową)!
W przypadku listów wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej lub
operatorów pocztowych świadczących pocztowe usługi powszechne w innym
państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub
państwie członkowskim EFTA - stronie umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym, decyduje
data stempla pocztowego, w przypadku listów wysłanych za pośrednictwem
innych
operatorów pocztowych - data faktycznego wpływu
wniosku do Działu Obsługi Studentów.
3. Po złożeniu wniosku w formie papierowej należy regularnie śledzić jego stan w USOSweb. Wszelkie pisma
Komisji Stypendialnej dotyczące wniosku (wezwania do uzupełnienia
braków, decyzje, zawiadomienia o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania),
będą wysyłane drogą elektroniczną w systemie USOSweb (zakładka: lista pism administracyjnych).
Nie dotyczy dodatkowych wezwań/zawiadomień oraz pism od Odwoławczej
Komisji Stypendialnej, które będą wysyłane pocztą tradycyjną.