Wnioski o stypendium rektora na rok akademicki 2022/23 będą przyjmowane w terminie: (będzie podany w terminie późniejszym).
Rekomendowany sposób składania wniosku: pocztą lub przez ePUAP.
(składanie załączników - zgodnie z informacjami umieszczonymi w zakładkach dotyczących poszczególnych rodzajów stypendiów).
*** Od roku akademickiego 2022/23 minimalna średnia stypendialna do stypendium rektora za wyniki w nauce, za którą są przyznawane punkty, wynosi: powyżej 4,600.
1. Aby złożyć wniosek o stypendium, należy zalogować się do
centralnej wersji USOSweb przy pomocy loginu i hasła do sieci SGH
(studenci I semestru otrzymują login i hasło do sieci SGH na adres
mailowy podany w systemie rekrutacyjnym).
2. Wygenerowany w systemie USOS wniosek o stypendium rektora
należy
złożyć w ww. podanym terminie w Dziale Obsługi Studentów lub
wysłać pocztą na adres:
Dział Obsługi Studentów
al. Niepodległości 162 pok. 2
02-554 Warszawa
LUB
(z wyłączeniem karty przebiegu studiów za ostatni rok studiów I stopnia i informacji o skali ocen na uczelni, w przypadku osób NIE po SGH – te dokumenty należy wysłać pocztą, mailem na adres stypendia@sgh.waw.pl lub przez ePUAP razem z wnioskiem)
Jeśli dokumenty wysłane zostaną
za pośrednictwem Poczty Polskiej lub operatorów pocztowych świadczących
pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim EFTA - stronie umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym, decyduje data stempla pocztowego. W przypadku listów wysłanych za
pośrednictwem innych operatorów pocztowych (np. inPost, inni operatorzy zagraniczni, firmy kurierskie) - data faktycznego wpływu wniosku do
Działu Obsługi Studentów
Nie ma możliwości wysłania wniosku drogą elektroniczną (mailową)!
3.
Dokumenty dołączane do wniosku o stypendium rektora mogą być złożone w oryginale lub w kopii
(ich forma może mieć postać cyfrową, w szczególności: skanu, zdjęcia,
fotokopii).
4. Po złożeniu wniosku w formie papierowe lub przez ePUAP należy regularnie śledzić jego stan w USOSweb. Wszelkie pisma
Komisji Stypendialnej dotyczące wniosku (wezwania do uzupełnienia
braków, decyzje, zawiadomienia o pozostawieniu wniosku bez rozpoznania),
będą wysyłane drogą elektroniczną w systemie USOSweb (zakładka: lista pism administracyjnych).
Nie dotyczy dodatkowych wezwań/zawiadomień oraz pism od Odwoławczej
Komisji Stypendialnej, które będą wysyłane pocztą tradycyjną.