Szczegółowe zasady funkcjonowania i finansowania uczelnianych organizacji studenckich w SGH określa Zarządzenie Rektora nr 39 z dnia 18.06.2018 r.
Załączniki do zarządzenia:
- Załącznik nr 1 - zawiera zasady funkcjonowania i finansowania działalności organizacji studenckich
Załącznik nr 2a – zawiera wniosek o wpis do Rejestru UOS (stanowi komplet z regulaminem SKN - załącznik nr 5)
Załącznik nr 2b - zawiera wzór wniosku o wpis do rejestru Zespołów Artystycznych SGH
Załącznik nr 3b - zawiera wzór wniosku o zmianę opiekuna Zespołu Artystycznego
Załącznik nr 6 – zawiera regulamin klubu / zespołu artystycznego / organizacji akademickiej
Załącznik nr 7– zawiera sprawozdanie z działalności organizacji studenckiej
Załącznik nr 8 – zawiera zasady współpracy studentów SGH z Centrum Współpracy z Biznesem, w ramach projektów realizowanych z firmami lub podmiotami zewnętrznymi
Załącznik nr 9 – zawiera regulamin użytkowania pomieszczeń i innych powierzchni w SGH
- Załącznik nr 10 – zawiera wniosek do Kwestury o umożliwienie wykorzystania w kolejnym roku kalendarzowym środków, które UOS pozyskała ze źródeł zewnętrznych i nie wykorzystała w roku bieżącym
- Załącznik nr 11 – zawiera wzór umowy ramowej pomiędzy Uczelnią a Stowarzyszeniem
- Załącznik do umowy ramowej – zawierającej wniosek o powołanie Opiekuna Stowarzyszenia
- Zarządzenie Rektora nr 57 - zmieniające zarządzenie nr 56 z dnia 18 października 2019 w sprawie wprowadzenia Regulaminu świadczeń dla studentów
WNIOSKI DOTYCZĄCE ZAKŁADANIA NOWEJ ORGANIZACJI, ZMIANĘ OPIEKUNA UOS, ZMIANĘ ZARZĄDU UOS A TAKŻE REGULAMINY KONKURSÓW NALEŻY DOSTARCZYĆ DO DZIAŁU OBSŁUGI STUDENTÓW