|
Wszystkie wydarzenia zaplanowane w projekcie zostały wykonane. Projekt zakończył się 31 marca 2019 roku.Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w projekcie.
Nazwa szkolenia |
Termin realizacji |
IV-VI 2017 |
VII-IX 2017 |
X-XII 2017 |
I-VI 2018 |
IX 2018-III.2019 |
Obszar 1. Innowacyjne umiejętności dydaktyczne – metody pracy dydaktycznej |
Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się |
|
21-22.09. |
|
|
|
„Design thinking" w dydaktyce (poziom podstawowy) |
27-28.06. |
|
|
|
|
„Design thinking" w dydaktyce (poziom zaawansowany) |
|
|
|
1-2.03. |
|
Be Visual – wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym (poziom podstawowy) |
|
|
14-15.11. |
|
|
Be Visual – wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym (poziom zaawansowany) |
|
|
29-30.11. |
|
|
Obszar 2. Innowacyjne umiejętności dydaktyczne – angażujące formy kształcenia oraz wspierania studentów w rozwoju |
Wykorzystanie metody uczenia przez doświadczenie w dydaktyce |
|
|
|
29.05. |
|
Wykładowca w roli mentora – przygotowanie do roli mentora |
|
|
|
26.03. |
|
Skuteczne motywowanie studentów |
29--30.06. |
|
|
|
|
Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji |
|
28-29.09. |
|
|
|
Obszar 3. Innowacyjne umiejętności dydaktyczne – komunikatywność wykładowców SGH |
Emisja głosu |
28.06. |
|
|
|
|
Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne dla wykładowców |
|
|
|
18-19.06. |
|
Emisja głosu - edycja II |
|
|
|
|
03.12. |
Obszar 4. Prowadzenie dydaktyki w języku obcym – kadra naukowo-dydaktyczna |
Kursy języka angielskiego dla wykładowców |
od 23.06. |
trwa |
trwa |
trwa |
zakończono |
Obszar 5. Prowadzenie dydaktyki w języku obcym – lektorzy |
Zagraniczny kurs dla lektorów języka angielskiego „Teacher Trainer Development” |
|
|
|
19-23.02. |
|
Zagraniczny kurs językowy dla lektorów języka niemieckiego „Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprach“ |
|
|
|
19-23.02. |
|
Konwersatoria dla lektorów języka angielskiego i niemieckiego |
|
od 11.10. |
trwa |
trwa |
zakończono |
Obszar 6. Umiejętności informatyczne – wykorzystanie narzędzi IT w dydaktyce |
Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji |
|
25-26.09. |
|
|
|
Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning) |
|
|
|
31.01. |
|
Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy |
|
|
|
|
24.10-23.11. |
Monitorowanie intensywności wysiłku fizycznego z wykorzystaniem aparatury pomiarowej |
|
|
|
|
24-26.09 |
Obszar 7. Umiejętności informatyczne – wykorzystanie danych (Big data i IT) w dydaktyce |
Wprowadzenie do statystyki z programem Stata (poziom podstawowy) |
|
|
08.11. |
|
|
Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata (poziom zaawansowany) |
|
|
05-06.12 |
|
|
Analiza danych jakościowych z programem nVivo. |
|
|
|
|
19-20.03 |
Analiza statystyczna danych z Excelem |
|
|
|
|
22.11. |
Archiwalne wydarzenia:
SZKOLENIA
- 19-20 marca 2019 r. - szkolenie "Analiza danych jakościowych z programem nVivo"
- 3 grudnia 2018 r. - szkolenie "Rozwój kompetencji z zakresu emisji głosu" (grupa nr 2)
- 22 listopada, 6 grudnia 2018 r. - szkolenie "Analiza statystyczna danych z Excelem"
- 24, 26 października, 7, 9, 21 i 23 listopada 2018 r. - szkolenie "Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy"
- 24-26 września oraz października 2018 r. - szkolenie "Monitorowanie intensywności wysiłku fizycznego z wykorzystaniem aparatury pomiarowej"
- 18-19 czerwca 2018 r. - szkolenie "IInnowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne"
- 29 maja 2018 r. - "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"
- 26 marca 2018 r. - "Wykładowca w roli mentora"
- 19-23 lutego 2018 r. - szkolenie "Teacher Trainer Development", Cambridge, Wielka Brytania
- 19-23 lutego 2018 r. - szkolenie "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache", Duesseldorf, Niemcy
- 1-2 marca 2018 r. - szkolenie "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany", Poczdam, Niemcy
- 31 stycznia 2018 r., godz. 9.00:16.00 - szkolenie "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning", sala 3D w budynku C
- 5-6 grudnia 2017 r. - szkolenie "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata", Londyn, Wielka Brytania
- 29-30 listopada 2017 r. - szkolenie "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poiozm zaawansowany), Kolonia, Niemcy
- 8 listopada 2017 r. - szkolenie "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata", Londyn, Wielka Brytania
- 14-15 listopada 2017 r. - szkolenie "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poziom podstawowy), sala 151 G
- 28-29 września 2017 r. - godz. 8.30-16.00 (czwartek), godz. 8:30-15.00 (piątek), szkolenie "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"
- 25-26 września 2017 r. - godz. 9.00-16.00, szkolenie "Wykorzystanie nowych technologii oraz aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 5E w budynku C
- 21-22 września 2017 r., godz. 9.00-16.00, szkolenie "Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się", sala 152 G
- 29-30 czerwca 2017 r. - godz. 9.00-16.00, sala 216G, szkolenie "Skuteczne motywowanie studenta"
- 28 czerwca 2017 r. - godz. 9.00-16.00, sala 102 w budynku A, szkolenie "Warsztaty z emisji głosu"
- 27-28 czerwca 2017 r., godz. 9.00-16.00, sala 151G - szkolenie "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy"
KURSY JĘZYKOWE
Kurs z j. angielskiego - grupa nr 1, prowadzący: p. Maciej Huczko
- 2 marca 2018 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
- 2, 9 lutego 2018 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
- 5, 12 stycznia 2018 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
- 1, 8, 15 grudnia 2017 r. godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
- 3, 10, 17, 24 listopada 2017 r., godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
- 6, 13, 20, 27 października 2017 r., godz. 9.00-11.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 466 G
- 25 września 2017 r., godz. 12.00-14.30, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 316 G
- 23 czerwca 2017 r., godz. 10.00-12.30, kurs z j. angielskiego, grupa nr 1, sala 105 G
Kurs z j. angielskiego - grupa nr 2, prowadząca: p. Alona Bieniek
- 7, 14, 16 lutego 2018 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
- 3, 10, 17, 24, 31 stycznia 2018 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
- 6, 13, 20 grudnia 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
- 6, 15, 22, 29 listopada 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
- 4, 11, 18, 25 października 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 325 G
- 28 września 2017 r., godz. 8.00-10.20, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 225 G
- 21 września 2017 r., godz. 8.45-11.05, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 225 G
- 27 czerwca 2017 r., godz. 10.00-12.30, kurs z j. angielskiego, grupa nr 2, sala 110 G
Kurs z j. angielskiego - grupa nr 3, prowadząca: dr Anna Grabiec
- 7, 14, 21, 28 marca 2018 r., godz. 13.30-16.45, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 208 G
- 7 lutego 2018 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 208 G
- 3, 10, 17, 31 stycznia 2018 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 208 G
- 6, 13, 20 grudnia 2017 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 206 G
- 8, 15, 22, 29 listopada 2017 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 206 G
- 11, 18, 25 października 2017 r., godz. 9.50-12.15, kurs z j. angielskiego, grupa nr 3, sala 206 G
Kurs z j. angielskiego - grupa nr 4, prowadząca: p. Alona Bieniek
- 18, 21, 25, 28 lutego 2019 r. - kurs z j. angielskiego, grupa nr 4
- 17, 24, 28, 31 stycznia 2019 r. - kurs z j. angielskiego, grupa nr 4
- 6, 13, 14, 20 grudnia 2018 r.- kurs z j. angielskiego, grupa nr 4 sala 43 W
- 8, 15, 22, 29 listopada 2018 r., kurs z j. angielskiego, grupa nr 4, sala 43 W
- 1, 4, 11, 28 października 2018 r. - kurs z j. angielskiego, grupa nr 4, sala 43 W
Konwersatoria z j. niemieckiego - grupa nr 1, prowadzący: prof. Andreas Bielig
- 19, 24, 31 stycznia 2018 r., konwersatoria z j. niemieckiego dla lektorów CNJO (grupa 1)
- 1, 6, 8, 13 grudnia 2017 r. - konwersatoria z j. niemieckiego dla lektorów CNJO, sala 225 G
- 8, 22, 29 listopada 2017 r. - konwersatoria z j. niemieckiego dla lektorów CNJO, sala 225 G
- 11, 25 października 2017 r. - konwersatoria z j. niemieckiego dla lektorów CNJO, sala 225 G
Konwersatoria z j. angielskiego - grupa nr 2, prowadząca: dr Katarzyna Bech-Wysocka
- 20 czerwca 2018 r. , gozd. 10:00-18:00 sesje mentoringowe dla lektorów CNJO (grupa 2)
- 22 i 29 marca 2018 r., godz. 13:30-15:10 konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
- 7, 14, 21, 28 marca 2018 r., godz. 17:50-20.00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
- 7, 21, 28 lutego 2018 r., godz. 17:50-20.00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
- 10, 17, 31 stycznia 2018 r., godz. 17.50-20.00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 2)
Konwersatoria z j. angielskiego - grupa nr 3, prowadząca: dr Anna Chmielewska
- 26-27 czerwca 2018 r. godz. 9:00-13:00, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3),
- 10, 17, 30 maja 2018 r., godz. 13:30-15:10, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3)
- 5, 12, 19, 26 kwietnia 2018 r., godz. 13:30-15:10, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3)
- 22 marca 2018 r., godz. 13:30-15:10, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3)
- 14 marca 2018 r., godz. 11:40-15:10, konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNJO (grupa 3)
Konwersatoria z j. angielskiego - grupa nr 4, prowadząca: dr Katarzyna Bech-Wysocka
- 21, 22, 23, 29 stycznia 2019 r. - sesje mentoringowe do konwersatoriów z j. angielskiego (grupa nr 4)
- 7, 14, 21, 28 listopada 2018 r. - konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNKO (grupa 4)
- 3, 10, 17, 24 października 2018 r. - konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNKO (grupa 4)
- 17, 24 września 2018 r. - konwersatoria z j. angielskiego dla lektorów CNKO (grupa 4)
SESJE MENTORINGOWE
- 21 i 27 marca 2019 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Analiza danych jakościowych z programem nVivo"
- 6 marca 2019 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy"
- 6 lutego 2019 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy"
- 28, 29 stycznia 2019 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Analiza statystyczna danych z Excelem"
- 23 stycznia 2019 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy"
- 14, 15, 28 stycznia 2019 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Rozwój kompetencji z zakresu emisji głosu" (grupa nr 2)
- 4, 11, 12 grudnia 2018 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Wizualizacja danych i data storytelling jako podstawowe narzędzia wykładowcy"
- 4, 6, 7, 10 grudnia 2018 r. - sesje mentoringowe szkolenia "Rozwój kompetencji z zakresu emisji głosu" (grupa nr 2)
- 25 i 27 września 2018 r. - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 28 września 2018 r. w godz. 11:00-12:00, sala 223 G - sesje mentoringowe "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne"
- 17-18 września 2018 r. w godz. 9:00-13:00, sala 223 G - sesje mentoringowe "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne"
- 7 września, godz. 11:00-13:00, sala 111 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 5 września, godz. 10:00-12:00, sala 116 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 14 sierpnia, godz. 10:30-11:30, sala 104 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 13 sierpnia, godz. 10:30-14:00, sala 104 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 10 lipca 2018, godz. 9:45-12:45, sala 115 G - sesj mentoringowe "Innowacyjne prezentacje i wystąpienia publiczne w dydaktyce"
- 20 czerwca 2018, godz. 12:30-15:00, sala 12 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 13 czerwac 2018, godz. 12:45-13:30, sala 12 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 11 czerwca 2018, godz. 9:00-12:00, sala 12 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 6 czerwca 2018, godz. 12:30-14:15, sala 216 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 4 czerwca 2018, godz. 9:00-10:30, sala 213 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 7 czerwiec 2018 r., godz. 13:30-15:00, sala 224 G - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
- 21 czerwca 2018 r., godz. 12:00-16:30, sala 210 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
- 20 czerwca 2018, godz. 14:15-15:45, sala 215 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
- 14 czerwca 2018 r, godz. 12:00-15:00, sala 115 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
- 13 czerwca 2018 r., godz. 11:00-15:30, sala 114 G - sesje mentoringowe "Methodentraining intensiv Deutsch als Fremdsprache"
- 21 czerwca 2018, godz. 10:00-16:00, sala 103 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"
- 20 czerwca 2018 r, godz. 9:00-14:45, sala 105 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"
- 19 czerwca 2018 r., godz. 12:00-15:30, sala 104 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"
- 11 czerwca godz. 9.00-12.00 oraz 21 czerwca 2018 r. w godz. 10.00-16.00 - sesje mentoringowe "Wykorzystanie metody uczenia się przez doświadczenie w dydaktyce"
- 21 czerwca 2018 r., godz. 10:00-14:00, sala 225 - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 20 czerwca 2018 r., godz. 11:30-13:00, sala 225 - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 19 czerwca 2018 r., godz. 10:00-12:15, sala 223 G - sesje mentoringowe "Wykładowca w roli mentora"
- 27 czerwca 2017 r., godz. 11:40-12:25, sala 235 G - "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
- 14 czerwca 2018 r. godz. 11:40-12:25, sala 235 G - "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 7 czerwca 2018 r., godz. 11:40-12:25, sala 235 G - "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
- 30 maja 2018 r. godz. 12:30-14:15, sala 235 - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 28 maja 2018 r. godz. 9:00-10:30, sala 235 - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 24 maja 2018 r., godz. 12:00-13:30, sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)
- 24 maja 2018 r., godz. 11:40-12:20, sala 235 G - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 17 maja 2018 r, godz. 11:40-12:25, sala 235 G - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 23 maja 2018 r., godz. 12:30-14:30, sala 152 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 21 maja 2018 r., godz. 9:00-11:00, sala 235 G - sesje mentoringowe "Teacher Trainer Development"
- 21 maja 2018 r., godz. 9:00-10:30 oraz 13:30-15:00 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)
- 17 maja 2018 r., godz. 11:40-13:20, sala 235 G - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 16 maja 2018 r., godz. 10.00-11.30, sala 116 A - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany"
- 11 maja 2018 r., godz. 11.00-12.30, sala 208 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany"
- 26 kwietnia 2018 r., godz. 16.00-17.30, sala 206 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany"
- 27 kwietnia 2018 r., godz. 10.00-11.30, sala 152 G - sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom zaawansowany"
- 11 kwietnia 2018 r., godz. 8.00-9.30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended learning)
- 4 kwietnia 2018 r., godz. 9:50-11:20 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
- 29 marca 2018 r., godz. 10.00-11.30 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"
- 29 marca 2018 r., godz. 11:30-15.10 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
- 28 marca 2018 r., godz. 10:45-11:30 oraz 13:14-14:45 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"
- 27 marca 2018 r., godz. 9:00-11:15 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"
- 26 marca 2018 r., godz. 12:30-13:15 - "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poziom podstawowy)
- 22 marca 2018 r., godz. 11.30-12.15 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
- 21 marca 2018 r., godz. 13.30-15.10 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
- 19 marca 2018 r., godz. 9.50-13.20 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 19 marca 2018 r., godz. 11:40-12:25 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
- 16 marca 2018 r., godz. 9.50-10.30 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 16 marca 2018 r., godz. 14:30-15:15 - sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studenta"
- 15 marca 2018 r., godz. 13:30-15:00 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 14 marca 2018 r., godz. 12:00-13:30 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji"
- 7 marca 2018 r., godz. 15:00-16:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 214 G
- 5 marca 2018 r., godz. 11:40-12:25 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 214 G
- 1 marca 2018 r., godz. 14:00-15:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)"
- 28 lutego 2018 r., godz. 10.00-12.45 - sesje mentoringowe "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnym" (poziom podstawowy), sala 213 G
- 28 lutego 2018 r., godz. 10.00-10.45 - sesje mentoringowe "Wykorzystanie nowych technologii oraz aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 216 G
- 23 lutego 2018 r., godz. 11:00-12:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 225
- 22 lutego 2018 r., godz. 15:20-16:05 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata"
- 22 lutego 2018 r., godz. 16:16-17.00 - sesje mentoringowe "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata"
- 22 lutego 2018 r., godz. 13:50-15:20 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning)", sala 235
- 20 lutego 2018 r., godz. 9.00-14.30 - sesje mentoringowe "Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się", sala 224 i 225 G
- 20 lutego 2018 r., godz. 10.00-11.45 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji", sala 111G
- 19 lutego 2018 r., godz. 11.00-16.30 - sesje mentoringowe "Grywalizacja jako skuteczna metoda uczenia się", sala 224 i 225 G
- 14 lutego 2018 r., godz. 10:00-11:30 - sesje mentoringowe "Wirtualne środowisko nauczania i nowoczesne technologie w dydaktyce (e-learning, blended-learning" sala 225 G
- 9 lutego 2018 r., godz. 11:00-13:00 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata" oraz "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata", sala 113 A, bud. A
- 8 lutego 2018 r., godz. 15:20-17:10 - sesje mentoringowe "Wprowadzenie do statystyki z programem Stata" oraz "Zarządzanie danymi i analizy statystyczne z programem Stata", sala 113 A, bud. A
- 5 lutego 2018 r., godz. 10.00-11.00 oraz 12.00-14.00 - sesje mentoringowe "Praca metodą case study i gry szkoleniowe w edukacji", sala 112G
- 1 lutego 2018 r., godz. 11.00-15.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 115 G
- 31 stycznia 2018 r., godz. 10.00-12.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 151 G
- 31 stycznia 2018 r., godz. 14.30-15.30 oraz 19:30-20:30 - sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 115G
- 30 stycznia 2018 r., godz. 10.00-13.00 oraz 14.00-15.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 112 G
- 31 stycznia 2018 r., godz. 11.00-13.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 112 G
- 29 stycznia 2018 r. - godz. 9.00-17.30, sesje mentoringowe "Be visual - wykorzystanie flipchartów i grafik w procesie edukacyjnym (poziom zaawansowany), sala 151 G
- 29 stycznia 2018 r., godz. 9.00-12.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 207 G
- 29 stycznia 2018 r., godz. 11.00-12.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 111 G
- 26 stycznia 2018 r., godz. 11.00-12.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 151 G
- 24 stycznia 2018 r., godz. 9.00-10.00, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 215 G
- 23 stycznia 2018 r., godz. 12.40-13.40, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 116 A
- 9 stycznia 2018 r., godz. 9.00-10.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 104 G
- 19 stycznia 2018 r., godz. 12.00-15.00, sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 208 G
- 18 grudnia 2017 r., godz. 16.00-17.00, sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 104 G
- 18 grudnia 2017 r., godz. 9.00-10.00 oraz 13.00-16.00, sesje mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 213, 215 G
- 18 grudnia 2017 r., godz. 13.30-15.10, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 224G
- 19 grudnia 2017 r., godz. 11.00-16.00, sesje mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 116 A
- 21 grudnia 2017 r., godz. 14.00-16.00, sesja mentoringowa "Design thinkin w dydaktyce" (poziom podstawowy), sala 104 G
- 21 grudnia 2017 r., godz. 9.00-11.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 115 G
- 1 grudnia 2017 r., godz. 12.00-13.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 215G
- 23 listopada 2017 r., godz. 9.00-10.00, 12.00-14.00, sesja mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 104
- 24 listopada 2017 r., godz. 10.00-14.00, sesje mentoringowa "Be visual - wykorzystanie flipczartów i grafik w procesie edukacyjnych - poziom podstawowy", sala 104
- 20 listopada 2017 r., godz. 13.30-15.30, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 208 G
- 20 listopada 2017 r., godz. 8.30-9.30, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 213 G
- 21 listopada 2017 r., godz. 12.40-13.40, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 116 A
- 13 listopada 2017, godz. 13.30-14.30, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 208 G
- 14 listopada 2017, godz. 11.40-12.40, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 116 A
- 15 listopada 2017, godz. 11.40-14.40, sesja mentoringowa "Wykorzystanie nowych technologii i aplikacji smartfonowych w edukacji", sala 211 G
- 3 listopada 2017 r., godz. 12.00-13.00, sesja mentoringowa "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji", sala 215 G
- 6 października 2017 r., godz. 12.00-18.00, sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy", p. Marlena Gołofit, sala 151G
- 19 października 2017 r., godz. 13.30-15.30, sesje mentoringowe "Praca metodą case study oraz gry szkoleniowe w edukacji"
- 27 września 2017 r., godz. 15.00-17.00, sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy", p. Marlena Gołofit, sala 224 G
- 28 września 2017 r., godz. 10.00-13.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 231 G
- 27 września 2017 r., godz. 10.00-12.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 316 G
- 26 września 2017 r., godz. 10.00-12.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 224 G
- 25 września 2017 r., godz. 9.00-12.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 117 A
- 25 września 2017 r., godz. 10.00-14.00, sesje mentoringowe "Skuteczne motywowanie studentów", p. Zdzisław Hofman, sala 224 G
- 22 września 2017 r., godz. 10.00-13.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
- 21 września 2017 r., godz. 14.00-15.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
- 20 września 2017 r., godz. 10.00- 11.00 oraz 12.00-14.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
- 21 września 2017 r., godz. 9.00-13.00, sesje mentoringowe "Wykorzystanie design thinking w dydaktyce - poziom podstawowy", p. Marlena Gołofit, sala 224 G
- 18 września 2017 r., godz. 10.00-12.00 oraz od 13.00-14.00, sesje mentoringowe "Warsztaty z emisji głosu", p. Krzysztof Strużycki, sala 111 G
- 27 kwietnia 2017 r. - rozpoczęcie rekrutacji do Projektu
- 1 kwietnia 2017 r. - start Projektu
|
|
|
|
|
|
|