Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
ADMINISTRACJA SGH
Akademia Kreatywności i Innowacji SGH : Program Design Thinking Hub
Akademia Kreatywności i Innowacji SGH
 

 w ramach kursu Design Thinking Hub

 
​​Kurs jest przeznaczony dla osób, które chciały by poznać metody pracy designera i wspólnie z nim przygotować strategię wdrożenia produktu. ​

 
Dlaczego warto i czego się nauczysz? 

 
Poznasz polskich projektantów uczących się na Wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie​ 

Poniżej prezentacja na temat Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (opracowanie dr Paweł Balcerzak)

Wspólnie z nimi przygotujesz strategię​ wdrożenia ich produktu. 

 
Ty nauczysz ich jak pracują i patrzą na świat ekonomiści a od Nich nauczysz się jak dzisiaj pracuje designer. 

 
Dzięki tej współpracy: 

 
- będziesz miał możliwość wykorzystania swojej wiedzy do rozwiązania realnych problemów biznesowych designerów

 
- nauczysz się planowania i rozwoju produktu w oparciu o metodę design thinking 

 
- będziesz mieć możliwość współpracy z profesjonalistami z różnych branż 

 
- nauczysz się efektywnie wykorzystywać swoją wiedzę 

 
Program kursu

 
Intensywne szkolenie 

 
Dwudniowy program szkoleniowy (2 razy 8 godzin) obejmujący: 

 
Metodykę Design Thinking (8h) - podczas tego warsztatu nauczysz się tej bardzo efektywnej metody identyfikowania i rozwiązywania problemów. 

 
Badanie potencjału innowacji (4h) - podczas tego warsztatu poznasz swoich partnerów z Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i wspólnie będziecie potencjał biznesowy produktu  

 
Wdrażanie innowacji (4h) - podczas tego warsztatu dowiesz się o źródłach finansowania wdrażania innowacji 

 
Praca w zespole i wsparcie mentorów 

 
Praca nad strategią, modelem biznesu i możliwościami jego sfinansowania przy wsparciu mentorów w obszarach: marketing (20h); finanse (20h) i business development (20h). 

 
Przygotowanie raportu  

 
Strategia wdrożenia produktu wymyślonego przez studentów Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie będzie obejmowała: analizę marketingową, model biznesowy oraz strategię finansowania wdrożenia. 

 
Terminy zajęć 

 
Szkolenia będą odbywały się w weekendy (sobota i niedziela) a konsultacje z mentorami będą planowane w takich godzinach abyś mógł/a w nich uczestniczyć. 

 
Dodatkowe informacje 

 
W trakcie projektu planujemy zorganizować 15 edycji kursu. Terminy naborów do każdej z nich oraz szczegółowy harmonogram zajęć (udzielanego wsparcia) będzie umieszczony w zakładce Rekrutacja i Harmonogramy

 
Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami.

 
Program został powołany Zarządzeniem Rektora SGH nr 13 z dnia 29 marca 2017.