|
- bieżąca kontrola warunków pracy, stosowania się pracodawcy i pracowników do zasad i przepisów bhp,
- prowadzenie dochodzeń powypadkowych dotyczących wypadków przy pracy pracowników naszej Uczelni,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy,
- doradztwo w zakresie przepisów i zasad bhp,
- opracowywanie dokumentacji dotyczącej oceny ryzyka zawodowego,
- współpraca z kierownikami jednostek administracyjnych i kolegialnych w sprawach dotyczących bezpieczeństwa pracowniczego na terenie naszej Uczelni.
|
|
|
|
|
- prowadzenie szkoleń wstępnych (instruktażu ogólnego pracowników
przyjmowanych do pracy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy)
- współpraca z Działem Rozwoju Edukacji i Działem Spraw Pracowniczych w
zakresie organizacji i prowadzenia szkolenia okresowego w dziedzinie bhp
dla pracowników administracyjnych i dydaktycznych SGH,
- współpraca z Działem Rozwoju Edukacji w zakresie organizacji i
prowadzenia szkolenia wstępnego w dziedzinie bhp dla studentów
rozpoczynających naukę na poszczególnych stopniach studiów,
- procedura refundacji za zakup okularów korygujących wzrok dla pracowników SGH.
|
|
|